Статьях Новостях Форуме Файлах Ссылках Пользователях
Навигация
Главная
Форум
Фото галерея
Загрузки
Статьи
Ссылки
Архив новостей
О сайте
  -> Обратная связь
  -> Наши юзербары
Поиск
Реклама
Сейчас на сайте
Гостей: 1
На сайте нет зарегистрированных пользователей

Зарегистрировано: 784
Наша команда
| FAST Послать письмо
| GArik Послать письмо
Друзья
Game Portal - G-O.ru
Статистика
Game's TOP-100 Counter Content.Mail.Ru
удаленная проверка сервера uptime российских хостеров
Подробная информация о версии 0.5.3 beta 7
НовостиНаиболее важные изменения в новой версии Racer:

- Network (multiplayer) reworked a lot. Using ENet as an intermediate network library now (meaning reliable packet sending should work)
- Bugfix: ini file reads could result in extra information at the end for CR+LF formatted files.
- Bugfix: if a remote client connected before the local client (a multiplayer master is both client & server) cars wouldn't update properly
- Tracked: added some keys/functions in Spline mode to facilitate editing splines a bit better.
- Bugfix: Ackerman wasn't applied correctly to the steering wheels (effectively operated only on 1 wheel).
- Added shader's mipmap_min_lod and mipmap_max_lod parameters again. Used to crash on ATI cards, not on nVidia. Does it work now?
- Added shader mipmap_lod_bias variable to modify mipmap behavior.
- Added 'global' setting for freeshifting in data/controls/default.ini
- Some extra locale texts (ai.learn_on etc)
- Removed wav/mp3 load failure message when menu AVI was used (without accompanying sound file)
- Stub image (when no image can be found) is now a little more colorful (red/blue)
- Added racer.ini:textures.compression (defaults to 1) to enable app-wide support for texture compression
- Added shader 'compression' key (globally and per layer!) to be able to disable compression for certain textures (skies!)
- Some texture map loading changes; images without alpha will be stored as GL_RGB instead of GL_RGBA (might help performance)
- Views (for cars) are no longer loaded sequentially; instead of going through the list, now they're properly referenced as views.view0, views.view1 etc.
- Removed 2 second pause when starting 'Race' (this is needed for slave computers, but was even used no slaves were connected)
- Improved ini file reading speed for slightly faster startup and loading cars etc.
- Fixed location of some object in non-800x600 resolutions; start lights, console text.
- Revived motion blur; it seems to start to work with at least my DuoCore/nVidia7950 machine (renderer.motion_blur.passes).
- Optimized particle drawing if no particles are visible
- Added 'trackmap save' command to save the live environment trackmap. For non-live trackmaps.
- Smoke image from Some1 included (thanks!)
- Fixed brakes flickering when ABS kicks in
- No crashes anymore when body.dof isn't found (seen a lot with Mustang2005GT; perhaps updates were installed?); a dark cube of 1x1x1m is created instead
- Added sideload control (future motorbike simulation)
- Added aero.body.cz (and cy) for generic body downforce generation (only drag was supported) (car.ini)
Комментарии
Нет комментариев.
Добавить комментарий
Пожалуйста залогиньтесь для добавления комментария.
Рейтинги
Рейтинг доступен только для пользователей.

Пожалуйста, залогиньтесь или зарегистрируйтесь для голосования.

Нет данных для оценки.
Логин
Имя

Пароль



Вы не зарегистрированны?
Нажмите здесь для регистрации.

Забыли пароль?
Запросите новый здесь.
Всего загрузок
Файлы с нашего
сайта скачали
17894 раз!
Голосование
Ваша оценка игры Racer

Пять баллов

Четыре балла

Три балла

Два балла

Один балл

Для участия в опросах вы должны залогиниться.